måndag 12 oktober 2009

Ingen bra start

Nej, ingen bra start på veckan. Allt känns dävet. Jag känner mig tjock och ful, dåligt samvete för hur det ser ut här hemma, Ah allmänt trött på mig själv. Men sådana dagar ska man väl också ha när de flesta andra dagarna känns underbara.

Sitter här och försöker hitta en vinterjacka till mig själv, men det verkar också lönlöst.

Gjorde också bort mig igår när jag skulle beställa presenter till kalas på lördag, tog förskott och inte kortbetalning så nu vet jag inte om grejerna hinner komma innan helgen. FAN vad allt känns surt idag..

Bäst jag slutar skriva innan jag smittar ner alla med mitt goda humör..

1 kommentar:

Rebecka sa...

Usch, sådana dagar är inget roliga..:( Men kan nog vara bra att sådana dagar så uppskattar man dem bra dagarna mer sen!:) Hoppas dagen slutar bättre än vad den börja! Vi ses imorgon!:) ska bli kul, längesen nu..saknar dig älskade vän!<3 Många Stora Kramar