torsdag 1 oktober 2009

Så mycket

Det är så mycket tankar och så mycket jag skulle vilja skriva om så jag vet inte vart jag ska börja..

Igår kväll lyssnade jag på karlavagnen på vägen hem från jobbet. De pratade om änglavakt och skyddsänglar. Jag har alltid trott på änglar. När min gammelmormor dog när jag var 12, fick jag min första känsla av att ha en skyddsängel, jag vet att min skyddsängel är min G-mormor, jag känner hennes närhet ofta. Jag vet att min mammas skyddsängel heter Tindra. Jag vet också att Oliwer har en skyddsängel, en änglavakt som skyddade honom redan innan han föddes och vid förlossningen..Min rädsla var så stor när hans hjärtljud sjönk drastigt några minuter innan det urakuta snittet, men lugnet fanns ändå där djupt inne i hjärtat, jag visste att allt skulle gå bra. Jag tackar våra skyddsänglar den dagen 12/3-2008 , både de som vi inte ser och personalen på förlossningen..

1 kommentar:

Karro sa...

Jag har min morfar som skyddsängel. Skönt att veta att någon ser efter en. Ha det så bra. Kram Karro