lördag 3 oktober 2009

Mysdag

Dagen började med mycket morgonmys och en god frukost med min lillfamilj. Tillslut kom vi iväg och handlade så vi kunde börja med maten i Horn. Porterstek på älgkött. Så jävla gött, såsen är helt underbar! Far min gjorde en urgod äppelpaj också:) Min älskade farmor ville ju också ha porterstek så hon kom på middag med, hon är helskön med sina underbara kommentarer.."Jag vet inte hur tjock du har varit men smal är du inte nu iallafall" (Inte om någon utav oss)

Anton åkte iväg och bowlade så jag och Oliwer stannade i Horn, kom precis hem nu..
Ska väl gå och lägga mig och fundera på vad Anton gör..hehe. Han har inte hört av sig så kul måste han ha..


Gick inte den här gången heller..

1 kommentar:

Karro sa...

Verkar som ni har haft en riktig mysdag, härligt ibland. Vore kul o ses en dag, var länge sen nu, promenad i veckan kanske, eller får man locka med nybakat bullar... Kram Karro