torsdag 22 oktober 2009

Fy fasiken

Det där om att sprutan gick bra att ta. Jag tar tillbaka det DIREKT! För det första världens värk i armen, har knappt sovit en blund inatt, det gör fortfarande ont. För det andra, världens feberfrossa och värk i kroppen, har fått "knarka" alvedon idag för att överleva dagen på jobbet... Usch!

Jag och Lilleman har fått så bra rutiner nu i slutet av veckan. Han har äntligen börjat äta välling igen vilket gör både morgonen och kvällen mycket lättare. Så det blir pyjamas, blöjbyte, välling, tandborstning, läsa bok och sängen vid 19.00. PERFEKT!!
Oliwer kramar Ville (Snällare hund får man leta efter)
Obs ni ser väl att han har hårband :)
Blev himla sur och upprörd idag när det var massa övertid i helgen, eftersom jag inte kan på lördag så kände jag mig tvungen att ta ett pass på söndag vilket betyder att jag missar Annas teater. Som tur var kunde min ängel Becka ta min biljett och det gick bra för Anna att jag inte kom. MEN det känns ändå skit..

3 kommentarer:

miadeluxe sa...

kan ju meddela dig att de mitt armont sitter fortfarande i... å de blir snart 3:e natten utan sömn...hoppas de är värt de i slutändan

Ronia sa...

va dumt att ni hade så mycket övertid=( men vi får ses nån dag nästa vecka tycker jag=)

rebecka sa...

Usch, det där med sprutan låter inte alls bra!:/ Söta dem är Oliwer o Ville!:) Inte varje dag man blir kallad ängel, tack gumman!:) Nu måste vi ses snart!!!!Kramar