fredag 16 oktober 2009

Snöa

Gött att vakna upp och se att det snöar, eller njae snö kanske det inte är men snöblandat regn. Tråkigt är det iallafall. Är rätt nöjd att jag valde att inte följa med ut på älgjakt idag *Burr*

Oliwer har sovit hos min älskade familj i Horn. Hoppas att allt har gått bra men det brukar det göra. Det var skönt att få sova en hel natt utan någon som vill upp i vår säng, ta all plats och greja med sina små händer imitt ansikte.. Sedan att jag sover rätt dåligt ändå och får gå upp på toa 50 11a gånger per natt det är ju inte Oliwers fel..

Nu ska jag greja färdigt sedan ska jag hämta Oliwer. Idag ska vi åka och fira Thelma :)
Dags för overall nu..!

1 kommentar:

miadeluxe sa...

mysipys med snö men kunde de inte väntat lite.. kör försiktigt när du ska till tibro nu bara, hörde att de var halt på vägen...