tisdag 13 oktober 2009

4 är nästan alltid bättre än 5.

Idag känns allt bättre. Men det är skönt att gå igenom dagar som igår då känns de här glada dagarna så mycket bättre precis som min vise vän Rebecka sa i kommentaren. Får inte så mycket kommentarer längre här på bloggen, MEN jag är inte så ledsen över det, jag är så himla dålig på att kommentera själv så då behöver jag inte ha dåligt samvete för det :)

Dagen igår vände iallafall och fick ett bra slut. Nu har all nervositet och spänning släppt, NU ÄR DET GJORT!!

Idag är Anton hemma hela dagen så Oliwer behöver inte gå till DM. Skönt för dem att vara tillsammans hela dagen! Vi ska iväg till staden senare och luncha med Becka, efter det blir det jobb för min del. Denna vecka känns allt lättare eftersom vi är lediga på fredag. 4 är alltid bättre än 5.

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Skönt att denna dagen är bättre!:) Och ack så vis jag är..;) Ses snart gumman!:) Johan hänger på också!Kramar

Karro sa...

Skönt att det känns bättre. Kram Karro