onsdag 21 oktober 2009

Jag överlevde!!

Har gått och halvbävat inför vaccineringen idag. Men när jag väl kom dit gick det hur snabbt och lätt som helst. Kul var det också att hon som vaccinera mig var min gamla skolsyrra från Frösve och Stöpenskolan!
Så nu är jag halvfärdig med vaccineringen, tydligen ska vi i riskgrupperna få två sprutor. Armen gör ont men annars känns det helt okej.

När jag ändå var på MVC skulle jag gå till labbet för lite prover som man måste göra innan inskrivning, detta var jag också nervös för eftersom jag känner att jag inte alls har några gravidsymptom (förutom springandet på toa stup i kvarten) Nervösa jag fick alltså göra ett gravtest här hemma imorse och det var två jättetydliga streck, så visst är det nog något litet imagen..

2 kommentarer:

Ronia sa...

ska oxå ta sprutan, är sjukt nervös hatar ju sprutor usch=S väntar otåligt på att den lilla pluttisen ska komma ut=) kram kram

Karro sa...

Skönt att det gick bra. Tack för kommentaren i bloggen, det värmer att få höra positiva ord ibland. Hoppas även själv på lite tur. Får synas en dag. Kram på dig! Karro