lördag 10 oktober 2009

Lördag=fotboll

Idag är det fotbollsdags. Heja Sverige! (Jag tror dock att S kommer att förlora..MEN man vet aldrig) Det största här idag är inte att Sverige spelar utan att pappa Anton äntligen kommer hem efter en veckas jobb i Enköping. Har saknat honom så himla mycket!! Ska bli otroligt skönt att träffa honom igen.

Har nu beställt tre julklappar till :) Känns bra det här!! Dock har jag många presenter som det är mera bråttom med som måste beställas.. det är kalas och dop och grejer om vart annat de nästkommande veckorna och månaderna..

Idag har jag och Oliwer varit och införskaffat vitaminer (Mitt val Kvinna), ny tandborste till O, chips, dip och nya leggings till mig.

Jag och mamma har nämligen våran första uppsjungning med Värings sångkör imorgon. Så ny leggings fick det bli :)

Hälsade på min mormor och morfar idag, alltid skönt att vara där och prata lite. Hälsade även på Ronia och hennes familj, var ju tvungen att hälsa på den nya familjemedlemmen Domino, valpsjuk blev jag allt :)
Första dagen Ville är hemma hos oss..

Inga kommentarer: