måndag 26 oktober 2009

Helgen

Denna helgen har varit SÅ intensiv! Först middag med jobbarkompisar på Thai House, Vilket var mycket trevligt, har inte skrattat så mycket på länge!
Jag i fredags
Försökte ta bild på magen får nog be anton nästa gång :)
Lördagmorgon gav vi oss av till Gbg och till Antons syrra. Där klippte och färgade jag håret på Idas salong och sedan tog vi det bara lugnt i deras lägenhet.. Ingen shopping och spring i affärer men det var bara skönt!
Jag och Oliwer på tåget
håret efter Gbgresan..lite naturligare!
Igår jobbade jag övertid, mycket tyst och ensamt var det eftersom jag var själv på min avdelning, men jag överlevde :)
Men det känns att jag inte har varit hemma mycket ihelgen, den här veckan kommer bli lång och det är så typiskt att vi ska jobba fredagkvällen också. Hade behövt vara lite ledig..

Inga kommentarer: