onsdag 14 oktober 2009

Vänta eller..

Har jag väntat tills nu kan jag lika gärna vänta lite till.. Eller?

Tredje missade Vinterjackan igår på Tradera. Nu skiter jag i detta. Får gå och hitta en på stan istället.

Har varit hos tandläkaren idag, gick oväntat bra av en viss anledning och det bästa var att jag kom dit och inte behövde betala.. Betalar 45kr imånaden istället, frisktandvårdsgojs ah jag vet inte vad det kallas. Man betalar 45kr imånaden, så behöver du inte betala undersökningen och skulle du ha ett hål eller så behöver du inte betala detta :) Funkar bra faktiskt.

Nu ska jag iväg och äta lunch hos Mia, MYS. Sedan blir det jobb jobb jobb.. hoppas det inte blir lika stressigt som igår..

1 kommentar:

ronia sa...

härligt att det gick bra hos tandis=) ska oxå dit snart, kör oxå med det där att betala 45 kr i månaden=)toppenskönt att slippa betala några hundra när man går dit=) får ses snart igen;) kram