fredag 31 oktober 2008

dagen som har gått..

Har varit ute och flängt hela dagen. Vi kom precis hem och nu har jag en däckad son här hemma, hehe han är helt slut! Först träffade vi ju Flickorna med Noah och Embla (De får mig alltid på så bra humör, de ger en alltid små "komplimanger" typ om håret eller så som betyder så mycket). Det blev lite lek hemma hos Emelie sedan gick vi till staden och fikade. Jag införskaffade en ny BH, för den som är intresserad så blev den inte så jättebra. Alltså ett dåligt köp :( Sedan åkte vi hem till Sara, Vilgot och Thelma. mera lek och god mat :) Mycket mysig dag!






Jag börjar fundera lite..Varför har det blitt såhär?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glömde säga förut att du var väldigt snygg i håret.. Inte lätt när man är förvirrad som lilla mig.Hur har de blivit??

Cecilia Hedlund sa...

Vad tråkigt att inte bhn passa =( Det är svårt med bh. Men gå till en underklädes butik så hjälper dom dig jätte bra där.