onsdag 8 oktober 2008

förbannad

Nu är jag så jävla förbannad. ÅH får knappt fram några ord.. Det skulle ju vara A.s helg nu onsdag och torsdag, och vi hade massa grejer inplanerat dessa dagar som man har en HELG. Kl 12 idag ringer hans chef och undrar hmm lite snällt om A kan jobba onsdag och torsdag. Så A åkte och jobba men han ska vara helledig imorrn.. Men det spelar ingen roll för hela den här dagen är förstörd och vi får ingen helgstämning.. Jag blir bara så ledsen!

Natten har varit hemsk, sov knappt någonting. Det beror inte på O han sov som en stock utan på en katt som har jamat utanför fönstret och försökt ta sig in genom kattluckan hela natten.. KUL!

Haha vilket gnälligt inlägg, men det behövde jag! Tur att jag har min blogg ibland så man kan skriva av sig lite..

2 kommentarer:

Anonym sa...

en mega kram till dig.... <3<3<3

Anonym sa...

Kramar gumman!!