söndag 26 oktober 2008

söndag..

Äntligen söndag igen och "ensam mamma söker" hehe. Kalla mig löljlig, men jag tycker det är kul att titta på det.. MEN det slår inte bonde söker fru :D
När vi ändå pratar halvkassa tvprogram så sög det ju att LouLou åkte ut idol i fredags.

Idag har jag varit duktig och lagat mat till min hårt arbetande fästman idag, GI-lasagne. jag var lite skeptisk eftersom man använder squash istället för pasta som lasagneplattor MEN det var hur gott som helst!! Det rekommenderar jag.

Har också insett att jag behöver dammsuga oftare, det efter att jag har fått byta kläder på O typ 3 gånger idag. Han ålar ju runt i hela huset och blir skitig, och förresten idag hittade han Villes vatten och matskål. Det var mindre roligt..

1 kommentar:

Emelie sa...

Åhh, ge mig receptet :)