torsdag 23 oktober 2008

Blev så ledsen

Det ringde en tant till oss igår, tyvärr svarade jag.. Fick världens utskällning, hon var riktigt elak, riktigt riktigt elak! Det var från något djurhem, de hade fått in en utav de katter som vi fick med huset. Jag har ju ärligt hela tiden trott att det inte ska funka, men de har kommit hit på nätterna och ätit, så jag har ju vetat att de har fått mat i sig. Men på dagarna har de inte synts till.. Jag kan ju inte tvinga en katt och vara här, hade tänkt att ordna så de kunde vara i stallet eftersom de inte går ihop varken med smulan eller Ville, eller fixa ett annat hem åt dem, men hur lätt är det, de vill ju inte komma nära mig. Men jag hann inte ordna något, den ena har tydligen terroriserat ett gammalt par på dagarna, och de åkte med honom till djurhemmet. Tanten förklarade för mig att det var ju inget liv för en katt, men va fan skulle jag göra då? De vill ju inte vara här.. Åh jag känner mig hemsk, samtidigt som jag är ledsen och sårad av det hon sa igår, hon lyssnade verkligen inte på mig.. Jag är en djurvän, jag vill inte att någon ska ha det dåligt..Men på henne lät det som jag bara sket i katterna och det har jag verkligen inte gjort.. ÅH :(

1 kommentar:

Anonym sa...

skit i henne, ville hon inte lyssna så är de hennes probem... happy tankar nu istället <3<3<3<3