måndag 20 oktober 2008

Core

Ikväll ska jag äntligen ta mitt stora ass till FoS, corepasset! Ska bli gött och försöka ta nya tag igen och träna ordentligt. Kanske mår bättre av det. Hösten är en jobbig period.. väldigt jobbig. Jag säger varje vecka att på måndag då ska jag börja mitt nya liv, sluta äta onyttigt och gå ned massa i vikt, HA har slutat tro på mig själv.. Jag vill inte gå runt hela mitt liv och må dåligt över min vikt, ska man då gå ned i vikt nu? Eller ska man försöka leva ett nyttigt liv och vara nöjd med den jag är? Jag tror ju på att man är vackrast när man är nöjd med sig själv och mår bra inuti, mår du inte bra med dig själv så spelar det ingen roll om du har silikonbröst, är pinnsmal eller är ett geni. Men jag vet inte, nu skenade tankarna iväg lite... jösses..

Tanke idag:
Varför tar en sådan ung människa livet av sig?
Kan man må så dåligt utan att någon märker det? Utan att någon hinner hjälpa? Har inte alla en spärr? Vad kan få en att inte vilja leva?
Varför varför varför?

1 kommentar:

Cecilia Hedlund sa...

Jag håller helt med! Är man bara nöjd med sig själv så är man vacker! Då strålar man vare sig man är smal eller tjock, lång eller kort. Jag tycker iaf att du är fin! =)