torsdag 2 oktober 2008

Uppe med tuppen

Idag var jag så redig och gick upp vid sju, tog med Ville och åkte till berget och gick 5kmrundan med Clara. Hon ska ta sitt pick och pack och flytta till Norge :( Kommer sakna våra promenader! Ta hand o dig därborta Gumman!

Sedan åkte jag och familjen bort till barn och föräldrargruppen i Väring, det var mycket trevligt och O fick leka lite med de andra barnen :)


Nu är snart A.s helg slut.. Vad ska jag nu hitta på den riktiga helgen? Träffa Hanna iallafall.. Sedan får vi väl se om det är någon som våldgästar mig, eller om jag får ta med O och våldgästa alla andra..
Våran tok finklädd
Fam Enedahl/Andersson på Vilgots dop
Tokstollen fick sätta in nappen själv!

1 kommentar:

Hanna sa...

Han har ju valt FEL napp dessutom! :O Hörs på söndag! Pusskram