måndag 27 oktober 2008

färdigklippt

Var på headlites idag hos enligt mig världens bästa frisör :) Hon klippte bort ett antal cm och ett antal hårstrån. Shit vilket tjockt hår jag har! Skulle ju kunna skänka hår till en hel befolkning, hehe! Mitt hår är ju så tråkigt för man kan ju inte göra något med det, det blir samma hela tiden :(

Efter detta gick vi till BR och köpte en Nallepuh sänghimmel, en boll och en annan leksak till O. Det var han värd, han skötte sig verkligen när jag klippte mig :)

Sedan var vi ganska uttråkade båda två och ville hälsa på någon, men antingen svarade de inte eller så var de upptagna tillslut fick jag tag på Antons kusin sylvia, så vi åkte dit och O fick leka med hennes barn :) Fick också med en sulky vi ska testa nu i veckan :) jättefin och smidig :)

Har nu äntligen betalat räkningarna, den här månaden går mina pengar enbart till räkningar och presenter :( känns lagom kul!


Dagens ord: Om du älskar livet så kasta inte bort tiden, för livet är gjord av tid.

3 kommentarer:

Cecilia Hedlund sa...

Vad roligt att du blev nöjd med håret =)

Anonym sa...

härligt med lite nytt å frächt hår... sorry om jag blev kort i svaret på ditt sms, satt mitt i en disskussion men kände ändå att jag vill ge dig ett svar... tråkigt att jag inte var ledig :( allt bra annars?? kramkram

Hanna sa...

Gött om du blev nöjd med håret! Bild!! :) Hoppas jag inte ställde till det för dig idag. Mår bättre nu, men var helt borta imorse.. :S Febern är nästan borta nu i af. Kramar!