söndag 5 oktober 2008

Mys

O har varit världens goaste de senaste dagarna.. Han vill ha mer närhet och somnar helst i famnen.. Det finns inget bättre än känslan av att känns sig behövd och älskad av sitt barn.
Nu ligger han i sin säng iallafall och sover förmiddag, Vi gick inte upp förrän 930 idag och käkade gröt.. Det var skönt med sovmorgon.

Tänkte på en grej när R var här igår, Det är så skönt med vänner som man kan sitta tyst tillsammans med utan att känna av den där pinsamma tystnaden.. Man behöver inte sitta och försöka komma på något att prata om hela tiden.. Vad skulle jag göra utan mina vänner?

Väntar på att H ska vakna och ringa till mig, Får se vad vi hittar på idag :)

Det är verkligen "sitta inne och tända ljus dag" idag, riktigt burrigt höstväder!

Livet känns så lätt att leva nu, jag känner mig över öronen kär, längtar och saknar A hela tiden när vi inte är tillsammans. O har en riktigt bra period nu och är hela tiden på gott humör!
Tillsammans i Spanien för två år sedan!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart att läsa att du mår bra!!!:-) //många kramar

Anonym sa...

Åå, blir så glad gumman! Så skönt att höra att du mår bra!:) Åter igen tack för igår..mysigt var det!:) Många kramar

Anonym sa...

toppen gumman, så skönt att läsa att du mår bättre nu <3<3<3<3<3