måndag 6 oktober 2008

Stegräknare är skit

Har insett att stegräknare ljuger.. Går man runt med en stegräknare hela dagen, blir det ju räknade steg fast du sitter still eller råkar stöta emot den på något sätt.. Så det lär ju inte stämma alls i slutet av dagen. Gick samma runda idag som jag gjorde igår, igår fick jag ihop typ 7000 steg, idag fick jag bara 3000 på samma sträcka HAHA... Men det kanske är jag som gör fel..

Idag har vi bestämt att jag ska följa med A på älgjakten nästa vecka TIHI, har tom fixat barnvakt. Nu ska det bara införskaffas ett par stövlar :) Det ska faktiskt bli mysigt, ta med varm choklad, sitta och springa runt i skogen och förhoppningsvis se lite fina djur! (Filippa lär väl avlida när hon läser det här HEHE) Tänkte passa på iår för nästa år lär jag jobba.


Inga kommentarer: