torsdag 9 oktober 2008

Volvo varslar

Usch har inte vågat kolla på nyheterna idag, Volvo Pv varslar ju massa folk nu. Man är ju orolig för att det snart är min tur. Tur att jag har mina anställningsår från skolan. Men det känns som man måste försöka ha en plan B, typ söka högskola och så, man vet ju aldrig vad som händer. Jag känner mig absolut inte säker på att få behålla mitt jobb.. Oroligt..

Hela världen känns orolig, med finanskrisen. Förut har man ju inte behövt bry sig så mycket när räntor stiger och så , Men nu när vi köpt hus.. ÅH det är läskigt att bli vuxen! Riktigt läskigt..

1 kommentar:

Anonym sa...

förstår dig, just nu är jag super glad att jag varken har jobb eller huslån... men förstår ju dig... men vet ju aldrig nu när de är så svajigt på volvo, men du har ju många år som tur är :) hoppas du mår bra iaf... kramkram