torsdag 16 oktober 2008

Äntligen.

Äntligen är tackkorten beställda! De blev väldigt enkla, men inbjudningskortet var ju enkelt så då fick det bli så! Det blir inte så dyrt heller när det är enkelt, man vet ju av erfarenhet att de där korten oftast bara slängs i en låda..eller är det inte så?

Idag har jag suttit i skogen med älsklingen!, det var Mys, men också väldigt kallt och tråkigt många stunder, Ville bara hem och krypa ned under täcket när jag satt i skogen kl 0630. Saken blev ju inte bättre utav att det var helt dött i skogen, inte ett djur såg vi i början, ah en fin liten uggla såg vi men det var det enda. Dagen slutade iallafall med solsken, jag fick se en stor älg med två kalvar på väldigt nära håll *så häftigt* och A fick skjuta sin första älg(kalv). Allt gick så himla fort, jag satt och spela spel på mobilen och rätt som det är hörde vi lite prassel i skogen och sen stod de där alla tre på rad, A fick ett guldläge och jag hann hålla för öronen :) Nu är A stolt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ojoj stor dag idag då... gratta anton från oss.. <3<3<3

Anonym sa...

Va skojigt! Grattis till Anton!!