söndag 12 oktober 2008

Precis som Anton sa..

.. Så naturligtvis kommer detta blogginlägg handla om O.s nya framsteg, för idag exakt sju månader gammal har han för första gången krypit, eller ålat sig fram rättare sagt. Framåt kommer han nu även på golvet och inte bara i gåstolen :) Så nu lär vi inte ha en lugn stund längre!

Jag hade jättekul igår. Mitt mål var ju att bli fullast och jag tror nästan jag lyckades :) hehe! Det var cider, tequila och jäger i ett.. och lite baileys också. Guud vilken kväll..och natt, hoppas jag inte har gjort bort mig för mycket! :) somnade typ vid halv 4 och eftersom jag hade barnvakt och kunde sova hur länge som helst så vaknade jag halv 9 :( Kunde naturligtvis inte somna om så jag lade mig framför tvn med en varm kopp choklad. Gissa om jag är seg och trött nu!
Men dagen blev ju bra när jag fick se att O ålade sig fram på golvet.. Mitt guldkorn!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha de lät som en farlig kombo av alkoholhaltiga drycker du körd eigår... på de måste du nästan varit fullast :P nnnäää va kul att han ålar nu... de är ju nu som de riktiga barnlivet verkligen börjar :)tobbe hälsar att de var länge sedan vi sågs alla, vink vink :)kramkram

Emelie sa...

Jo men på fredag kan jag som alltid :) ni verka haft roligt i lördags iaf! kraaam