fredag 17 oktober 2008

hud och hår

Kom precis hem från affären, fick åka en snabbis och köpa banan och mat till O. Krångligt och handla själv men det går! Ska snart iväg och träffa Emelie och cicci, barna ska få leka lite och vi ska tjöta skit :)

Hatar mitt hår på tal om något helt annat tvättade det igår, gjorde fina flätor, men ändå står allt rakt upp idag :( Åhhh va störande.
Dessutom tror jag det är något fel på min hud i ansiktet, är ju helt röd, precis som värsta solbrännan. Någon som vet vad man ska göra? Tror jag är väldigt torr dessutom, tips på hudcreme? Är så himla dålig på sånt här, smink och cremer är absolut inte min grej :( Hjälp!

1 kommentar:

Emelie sa...

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion är huuur bra som helst :)
Nu när vintern kommer så blir det ju torrare i luften och då behövder dom flesta en hudkräm som är lite fetare, beroende på hurdan din hy är såklart :) Men jag kan verkligen rekommendera cliniques. Köpte en tub på tradera för ett tag sen, använder den morgon och kväll, vilken skillnad :D!!
Tack för idag förresten, hoppas vi se snart igen! KRAM