söndag 22 februari 2009

Trött

Har varit skittrött hela helgen, vet inte vad det är med mig. Mår bra annars alltså men känner mig bara helt jävla slut.

Uppdatering om foten, den är lite svullen men jag kan gå på den lite idag. Ser inte fram emot jobbet imorgon, men känns det inte bra imorgon när jag går upp så får jag vara hemma och vila, det är ju bara att inse att det går ju inte att halta runt på det hårda golvet.

Våra katter har idag fått ingångsförbud. De hade kissat på en köksstol och på golvet i köket. Vet inte om det är någon revirgrej de håller på med men nu är det slut på det för nu får de vara ute och fånga möss istället och komma in på dagen när vi är hemma.

1 kommentar:

Emelie sa...

Hur går det med foten?
Vi beställer vagnen från kidzshop på nätet.. men det verkar som vi måste vänta iallafall. åkpåsen kostar ju 1000 :- och så kanske man vill ha skötväskan som e liak dyr. så vi får sälja den gamla vagnen först.. frågan är bara vad man ska lägga ut den för..