tisdag 3 februari 2009

Dessvärre..

Dessvärre kan jag inte berätta anledningen till att jag är ledsen, lite arg och frustrerad här på bloggen.. MEN det löser sig nog alltid som jag brukar säga..men jag har absolut ingen lust att gå och jobba.. Vill helst dra täcket över huvudet och ligga där hela dagen. Anledning två till det är att jag har blivit dålig igen, feber och huvudvärk. Anton har också blivit dålig så vi går runt här som zombies.

Nog med tråkigheter.. men har inget roligt att komma med idag..

Förutom att Oliwer är det bästa jag har gjort, det bästa som finns och jag ångrar inte att jag lever livet som ung (ung är jag kanske inte länge..hehe) mamma! Han betyder allt för mig!!
Pluttis två månader gammal

2 kommentarer:

Hanna sa...

Men gumman.. Tänkte ringa idag och höra om jag kunde komma förbi, men det låter som att vi väntar med det lite då om ni inte mår bra..! Krya på er!! Kramkram

Cecilia Hedlund sa...

Ok jag förstår. Men du ska veta att jag finns här om du vill prata iaf. Kan vara skönt att veta ;-) Tänk vad mysigt det var när dom var så där små :D Hoppas ni blir friska snart. jag och Embla är också lite hostiga... Puss å kram