onsdag 18 februari 2009

Sms

Lyssnade på Megapol igårkväll på jobbet. De pratade om sms. Mest om att tjejer gärna vill ha svar fort och att de flesta killar kanske inte svarar på flera timmar eller inte alls, och svarar dem så är det oftast med korta svar. Men det finns tjejer som inte svarar heller, någongång på dagen tycker man ju att man ska ha tid att svara på ett sms.. Jag själv (duktiga jag) svarar alltid så fort jag ser ett sms annars glömmer jag. Men Anton däremot han läser och stoppar sedan ner telefonen i fickan, det får han väl göra men inte om smset är från mig..Tihi.

Men iallafall det jag skulle komma fram till var att det var en himla tråkig kille med i programmet, han var typ journalist eller nått. Så himla dryg och alldeles för uppriktiga svar, elaka svar. USCH. Jag stod och blev riktigt förbannad när jag höll på med verktygen. En hade mailat in och berättade att hennes gubbe han svarade på sms och ringde i telefon alldeles för mycket. Och killen i programmet gav som svar typ "Han har ju en älskarinna, fattar hon inte det"

Öh..så kan man väl inte säga..

Inga kommentarer: