torsdag 26 februari 2009

Mina kära arbetskamrater

Nu har jag sagt adjö ännu en gång till mina härliga jobbarkompisar! Men jag kommer nog hälsa på ofta och tjöta lite skit med dem!

Jag trivs så himla bra på verktygsinställningen. Det är en relativt tyst avdelning om man jämför med avdelningen jag jobbade på innan. Det är trevliga och roliga människor som man både kan prata seriöst med eller vara så oseriös man bara kan (det sistnämnda gillar jag bäst), trivs hur bra som helst med själva arbetet :) Toppenjobb för mig helt enkelt. Hoppas verkligen jag får komma tillbaks dit i augusti!


Nu ska jag vara mamma på heltid ett tag!.. Så räkna med att jag hör av mig mer än vanligt.. tror att det kan bli en rastlös Eve som går här hemma :) hehe.

1 kommentar:

Emelie sa...

fan va gött att vara ledig igen! det saknar jag massor.. full rulle i skolan nu. urk. :P