torsdag 19 februari 2009

lunch med Anna

Lunchade idag med min gamla vän Anna. Vi ses inte ofta men när vi gör det så pratar vi så vi klarar oss i flera dagar :) Synd att hon inte fick träffa Oliwer bara..får ta med honom nästa gång.


Vill att mina nära vänner ska vara med och se alla hans framsteg. Vill att de ska vara en del av hans liv. Hoppas de vill det..
Ronia t.ex var den första jag berätta för att jag var gravid, hon har varit mitt stora stöd under hela min snurriga"gravid och spädbarnstid" Super att hon är van vid barn också :) Anna är ju snart förskolelärare och också van vid barn, byta blöja är en småsak för henne. Hanna har bevisat för mig och Jessica att hon aboslut kan byta bajsblöja "Det var ju inte så svårt". Becka och Oliwer går riktigt bra ihop och snart ska hon få testa att vara barnvakt, det kommer gå galant! Dessutom är ju hon leksaksexpert!


Ronia och Anna

Jag, Beckis och Anna

Anna, Hanna och jag :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill absolut var en del av Oliwers liv men framförallt av ditt!:) Du är bäst gumman! Många kramar

Hanna sa...

Hehe, jag byter gärna fler blöjor, inga problem! :D Du är så söt, gumman! Det var roligt i somras! :) Pusskram