måndag 23 februari 2009

Hemma från jobbet

Det blev att stanna hemma från jobbet idag. Inte bara för fotens skull utan mest för att jag legat hela natten och mått illa. Djävulskt illamående som dock inte resulterade i spya vilket jag tyckte var bra, jag hatar att spy.
Så huvudet hängde inte riktigt med i morse när jag gick upp och inte foten heller så nu är det vila som gäller en dag till.


För er som inte läser min träningsblogg kan jag meddela att träningen verkligen hjälper, jag har gått ned några kilon men mest har jag förlorat centimeter i midjan :) Så nu hoppas jag foten blir bra snart så jag kan komma igång och träna i slutet av veckan!


Träningsnarkoman eller soffpotatis? Vilken är du?

4 kommentarer:

Anonym sa...

önskar jag var träningsnarkoman men tyvärr är jag nog sveriges största soffpotatis... <3<3

Fia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fia sa...

Soffpotatis:)
Men jag ksa träna bas på torsdag nu. Synd att du inte kan förja med. Krya på dej. Tänker på dej!

Cecilia Hedlund sa...

Faan vad duktig du är gumman!! Go girl!!! jejjejejjej....