tisdag 3 februari 2009

känns bättre

Nu är det snart dags att bege sig hemåt.. och jag känner mig mycket bättre och piggare. Tänk att man kan bli frisk av att gå till jobbet :) Har inte tänkt på något tråkigt utan bara sett framåt..

Tack för alla kommentarer, Så skönt att veta att jag har så många vänner som finns där jämt.. skulle behöva prata av mig med er allihopa :)

Har gått och tittat på mobilen varje sekund idag känns det som.. vill ju att Gravidmia ska få bebis!! Trodde inte jag skulle bli så här stollig och kolla mobil hela tiden.. hehe..

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe gulligull, lovar å höra av mig direkt när den där inne behagar kika ut, men känns som d ekommer ta evigheter tills dess :)du är guld <3<3<3

Cecilia Hedlund sa...

Vad skönt att höra att du mår bättre! Vi kanske kan ta en löprunda någon dag här snart?