måndag 16 februari 2009

Plutten

Härligt, Plutten väckte mig 07.15 idag.. SUCK. Så det var bara att gå upp och göra välling. Anton var tvungen att åka iväg en sväng imorse så med denna tidiga uppgång lär jag få en helhärlig kväll på jobbet. MEN får tänka på att jag får sova imorgon :) ska iväg och träna innan jobbet och det gör mig lite piggare. Mår så jävla bra nu och känner mig mycket starkare mentalt. Tror den stora anledningen är träningen.

Annars är det inte mycket planerat i veckan.. Träning, jobb i tre dagar, hälsa på bebisar, Gengåvan och köra skräp till tippen.

Btw Våran diskmaskin har varit "trasig" ett par dagar. Men nu funkar den!! JIPPIE

Han har nu vid 11mån ålder börjat få ett himla humör, skriker och gapar så fort han inte får som han vill.. (på bilden är han 6mån)

Inga kommentarer: