torsdag 26 februari 2009

Räkningar och träning


Dagsverket för dagen var att betala räkningar och träna och detta är nu avklarat. Det gick bra att betala räkningarna, alltid tråkigt men det måste göras. Träningen var skitkul det var så himla gött att röra på sig igen (sist var ju i lördags då jag stukade till foten) Foten kändes sådär idag, borde ha lindat den innan men glömde det, Det som inte dödar, härdar!


Så gött med helg och jag ser verkligen fram emot lördag!! Då ska jag göra Skövde osäkert. Emelie och Cissi ska med!! Blev så glad! De får mig alltid glad och på bra humör. Lovar att ta massa kort så ni får se oss i partystämning!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Eve! Blev tipsad om din sida så jag tänkte det kunde va kul att höra av sig till er! kram på er från tessan med familj

Fia sa...

Ja det var riktigt gött att träna igen. Har lite träningsverk i låren men då känner man sig ju nyttig även i dag:)
Kramar !

Fia sa...

Jo vi täkkte åka till klass 1 i jönköping på torsdag efter ultraljudet. Kan ni då? Anton jobbar kanske???

Cecilia Hedlund sa...

Hej tjejen! Mary kay hos mig i morgon klockan elva. Kramis