fredag 27 februari 2009

staden och möss

Ska iväg till staden nu och shoppa med Becka och Oliwer. Anton ska till bomässan på föreläsning om dränering.

Oliwer väckte mig klockan 07 idag, lagom glad blev jag men det var bara att stiga upp och göra välling. Han har så himla bra morgonhumör, han är jättemysig och ligger och småpratar i sängen och klappar en på kinden. Morgonhumöret har han absolut inte ärvt av mig.

Ikväll blir det varma mackor och mys hos min familj i Horn.

Btw är så glad att vi har flyttat till ett hus där det inte finns möss (Jag har värsta fobin), har inte hört eller sett ett enda odjur på hela vintern. Men det ligger döda näbbmöss utanför dörren. Kanske katterna har något med det att göra, de kräsna djuren äter ju inte näbbmöss. ÅH jag kan inte ens skriva om asen alltså.. måste ta tag i min musfobi så inte Oliwer ärver den!

1 kommentar:

Fia sa...

Det är vid 9.00.
Vet inte hur lång tid det tar, det vet väl du bättre:)
Men vi har väl tänkt att komma i väg vid 12-13 tiden eller nått.
karm...