onsdag 25 februari 2009

Onsdag

Onsdag idag och jag har haft en SKITDAG på jobbet. Allt gick emot mig kändes det som. Men får tänka positivt, imorgon är sista dagen innan långledigt :) mammaledig till efter semestern. Ska bli så roligt att spendera tid med Oliwer. Bra nu när det snart blir bra väder och vi kan vara ute mycket mer.

Mindre roligt är att min käre far blev varslad igår.. han var med på listan över de som får gå den 24e Maj från Lastvagnar.. ÅH jag får ont imagen när jag tänker på det.

Igår var jag och fikade hos min älskade Becka. Alltid lika roligt :) Planerade inför lördagen då det är dags för mig att äntligen komma ut på krogen! Haha kanske däckar innan vi kommer dit man ska inte säga för mycket! Jag ser fram emot lördag så himla mycket!!..Gumman hade köpt massa bra grejer på Ullared åt mig också och dessutom fick jag med mig lite leksaker till Oliwer..Så han blev överlycklig när jag kom hem!

Nu ska jag busa med plutten..



Beckis o Crazy me

2 kommentarer:

Anonym sa...

Längtar massa tills lördag jag med, vi ska ha riktigt roligt..:) Tråkigt med din pappa..:( Hoppas han hittar något annat! Ses imorgon gumman! <3
Kramar

Anonym sa...

Verkligen skittråkigt med din pappa och alla andra som får gå nu... :( Hoppas att går bra till slut!