fredag 6 februari 2009

Trött människa.

Snart var denna lediga dag slut och jag är såå trött. Kom hem sent från jobbet, hade svårt att somna, Oliwer krånglade lite under natten och vaknade klockan 7 och skulle bara jävlas.. vet inte vad det är med honom. Hans största intresse nuförtiden är att jävlas med mamma och pappa.

Dagen har erbjudit besök hos Hanna, massa prat. Det var skönt att prata av sig lite med en nära vän. Sedan åkte jag och köpte semlor på wästgötabagaren och åkte hem till mor och far i Horn. Första semlan för iår, den var riktigt smarrig :) Möttes också av en bakisbrorsa :P haha det lät som de hade haft det kul igår iallafall.


Nu sover Oliwer och jag har plockat undan lite, nu väntar dammsugning, ska försöka vila lite i soffan medans pluttis leker så jag inte är helt däckad när Becka och Johan kommer..

Det verkar krångla för Anton med skjuts och förfest och skit imorgon.. vill ju att han ska komma iväg. Suck.


Snygging i flätor 2006

Snygging utan flätor (shit vilket hår jag fick)

1 kommentar:

Cecilia Hedlund sa...

Hihi, vad söt du är i ditt hår =)