lördag 7 februari 2009

Melodifestivalen

Japp ska sitta hemma bänkad framför Tv.n ikväll med Oliwer och Frida och kolla på den omtalade melodifestivalen. Eftersom jag redan är störd på att Petra Meade ska vara programledare så antar jag att jag kommer totaldissa hela programmet som vanligt, dessutom verkar de bara vilja punga ut pengar från de som röstar för hela röstningssystemet verkar ju helt sjukt. MEN det kanske är bra, får vänta med mina dissningar till imorgon.

Btw så får GravidMia snart bebis så då får hon heta MammaMia här på bloggen istället och Frida får ta över Gravidnamnet :P hehe. För GravidFrida och lille Wall ska ha barn i början av augusti och jag är så himla glad för deras skull!! Ni kommer bli så grymt bra föräldrar!!

Nu ska jag duscha och göra mig fin till kalaset. Hejsvejs

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe mammamia de passar väl bra :P hur har de gått för jerry å hans flickvän, har dom fått någon liten ebb än, du har inte nämt de, nyfiken juhu :)

Fia sa...

GravidFrida hm... Ja stämmer ju rätt bra:P
Ses i kväll:)

Anonym sa...

å va gulligt en liten hilma... de är ett fint namn.. du får säga grattis.. nu blir man rätt sugen på liten som finns där inne... ha de bäst gumman <3