torsdag 14 augusti 2008

Vi två <3

Igår 4 år tillsammans, idag förlovade i 2 1/2 år!

Älskling, Jag kan inte beskriva i ord vad jag känner för dig. Tillsammans med dig kan jag gå över eld och vatten.. mina känslor för dig blir bara starkare. Nu har vi fått en underbar son tillsammans, Ni två är mitt liv, Jag vet att vi har gått igenom mycket men vi två är starka tillsammans, allt är så bra Du gör mig så lycklig!.. JAG ÄLSKAR DIG!


"Över land över hav Skall vi färdas du och jag Det vi lovat och sagt blev min änglavakt Jag vill leva och bo På vår framtid vill jag tro Sorger bort vi lagt Min änglavakt

Jag ser ett ljus som för alltid brinner Jag ser en hjälte som alltid vinner
Du och jag, du och jag
Därför vi skall leva här tillsammans varje dag

I dina ögon ser jag stjärnorna Som alltid leder mig till dig"
(Ord från Nanne Grönwalls låt "änglavakt")

2 kommentarer:

Anonym sa...

å gulligt <3

Anonym sa...

:-D gullungar!:-)