tisdag 12 augusti 2008

Shabby stol och pianopall

Idag var det storrenovering på min pianopall och en stol vi hittade i garaget :) Jag fick hem lite shabbytyg som jag köpt på tradera idag så nu har vi bytt tyg på sitsarna :) Blev sååå bra!

Jag har också gått 5km rundan på billingen i spöregnet med Clara :) Mycket trevligt! Imorgon har jag och Anton varit tillsammans i 4 år det ska vi fira på Ikea, hehe, vi ska börja där iallafall och käka middag på någon trevlig restaurang i jönköping, sen blir det nog myskväll hemma :) Oliwer ska sova hos sin mormor :)

Pianopallen FÖRE

Pianopallen EFTER
Sitsen EFTER

Stolsitsen EFTER (har tyvärr ingen före bild men den var ful)

Stolen EFTER :)

1 kommentar:

Anonym sa...

ååå va snyggt, jag blir så avis på din kreativitet, men lovar att när jag får nått större så ska jag oxå fixa å dona, för jissses va kul de verkar :)
å just de... GRATTIS till er oxå masssa ton med kärlek!