onsdag 27 augusti 2008

har jag koll?

Gud vad det har blivit mycket att tänka på inför dopet, Det är nu 93 anmälda så idag ringde vi och bytte församlingshem, det skulle blivit för trångt här i locketorp! Vet inte alls om jag har koll på något egentligen :S

Jympan igår var okej, inte alls för jobbigt, lite lagom. Men jag kommer nog spendera mer tid i gymmet än på jympan det är jag ganska säker på :)
Håret blev också bra, hon klippte bara bort en halvcm på längden men tunnade ur det massa, herregud det kändes som håret på golvet skulle räcka till ett par personer :) Men ändå är håret fortfarande tjockt, helt sjukt!

Nu måste ja fortsätta se vem som vinner project Runway..

Vill ha lite mer kommentarer från er som läser också!!!! :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

shit.. det blir en å annan present t lillemannen du:-)
Va skönt med nyklippt hår.. måste ochså göra nått åt mitt hår,. växer ju som ogräs!
Så nu fick du en till komentar:-) det är dåligt mä den varan i min blogg också.. fast de är de ju mä inlägg också så:-)/pösss

Anonym sa...

ååå va skönt med ny klippt hår... funderar på att snygga till mig lite jag oxå inför lördag så ni slipper se ett skatbo :)
men shiit 93 pers... de är ju mega mycke för ett dop :)
men skojigt ju fler desto roligare!
megapack med kramar!