torsdag 21 augusti 2008

När ingenting blir som man tänkt..

Hade massa planerat den här dagen... trodde jag. Trodde jag skulle få stressa ihjäl mig men istället har jag nästan haft tråkigt, allt sket sig idag..

Nu sitter jag här, paus i städningen.. Oliwer är hos sin mormor en liten stund så jag kunde få städa och Anton åkte och jagade (han frågade om jag ville följa med Men jag är så stressad över hur det ser ut här, ska ju ha tjejkväll här på lördag).. så jag är själv hemma nu. och det är så satans tråkigt att städa det här huset.. det är naturligvis tråkigt att städa överallt Men jag vet ju att imorrn ser de lika j-vligt ut och ingen hjälp får man heller, bara hjälp med att stöka ner.. Åh positiv jag är. NOT

får skriva igen när den positiva sidan har kommit tillbaka..

1 kommentar:

Emelie sa...

Evve! Jag vet hur det är! Är fan ingen idé att städa, blir lika stökigt dagen efter ändå.. Hade också massvis planerat idag, men det blev bara en slappdag..