måndag 18 augusti 2008

Föräldrarträff

Kom precis hem från föräldrarträffen på BVC. Idag handlade det om Mat, lärde mig inte sådär jättemycket som jag inte redan visste men det var trevligt att träffa andra föräldrar här ute från buschen som har barn i ungefär samma ålder :) En utav dem, var så himla lik Emelies Noah, det var helt sjukt precis samma ansikte och ansiktsform!

Vad händer ikväll? Inte mycket, jag och Oliwer får försöka roa oss så gott det går :) Imorrn står det BVC för vägning och mätning på schemat, vi ska också hämta mormors present på posten och så ska vi till Friskis och Svettis, jag och Frida ska kolla läget och se om vi ska bli en del av den stora friskisfamiljen :) ÄR SÅ TRÄNINGSSUGEN!!!!!

En annan stor händelse imitt liv är att jag har införskaffat ett par JEANS, ah sluta se så förvånade ut! hehe har inte använt jeans på ah minst två år.. Har allti tyckt jag sett så j-vla tjock ut i det, men man kan ju inte gå runt med leggings hela tiden, ser ju inte smalare ut för det :) Jeans är skönt och man ser faktiskt lite fräschare ut! Mera Jeans till Eve!

Inga kommentarer: