torsdag 7 augusti 2008

hemma igen..

Borta bra men hemma bäst!

(blir inga bilder idag från våran minisemester i Sveg för jag Orkar inte få in dem i datorn)
Men vi hade trevligt iallafall.. Det var väldigt mycket Skog där uppe kan man säga..och långa avstånd, 100km var ju ingenting där uppe :) Hade velat se en vild björn men det blev två fina älgar istället (förstår inte hur man kan vara stolt över att ha skjutit en älg, MEN jag ska inte börja diskutera jakt här, det är ju nödvändigt..tydligen). Björnar fick vi se i Orsas björnpark, de är så fina!

Oliwer skötte sig superbra, han har varit så redig. Åka ca 140 mil som vi har gjort de här dagarna skulle göra vemsomhelst tokig (jag blev tokig) men han gnällde knappt något! Vi kom hem 22 igår kväll och idag sov hela familjen till kl 1030, det var så skönt att sova i sin egen säng, det tyckte tydligen Oliwer också :)


Och på tal om något helt annat så önskar jag att alla skulle få må bra, jag vill att alla mina nära ska må bra, de ska må bäst, du vet vem du är och jag hoppas verkligen det blir bättre snart..jag tänker på dig och finns för dig hela tiden, du är underbar och du förtjänar att må bäst!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va roligt att semestern gick bra!!
Tack för att du finnd<33