söndag 10 augusti 2008

Liseberg

Gårdagen bestod av blöta skor, åkattraktioner, flötig mat och spelberoende :) Med andra ord LISEBERG!
Jag, Anton, Frida,Wall, Henrik och Mats drog ned till Göteborg för att göra Liseberg osäkert :) Det var en riktig toppendag, med bra väder och härligt sällskap :) Jag och Wall stod mest och väntade på de andra som ville åka allt, jag har blivit värsta kärringen, jag åkte ju faktiskt nästan allt innan Oliwer kom men nu vågade jag knappt åka lisebergsbanan, löjligt chicken har jag blivit, men men Liseberg är kul ändå, ännu roligare nästa år när Oliwer ska med :)
Liseberg får mig att visa mina värsta sidor när det gäller spel, jag blir tokig och vill vinna allt, O blir skitarg på alla andra människor som springer runt med 3.4 stjärnvinster som de vore världens enklaste grej att vinna, j-vla turungar!! (jag vann inget)

Idag har vi mest grejat, anton har fixat så vi har skötbord på toaletten istället, Oliwer ska nämligen börja sova i sitt eget rum (Vi ska testa iallafall) och vi tänkte han skulle få slippa blöjdoften
Pluttens säng
Nya skötbordet på toa, tyget som sitter uppe är bara provisoriskt uppsatt och väntar på att bli utbytt mot en betydligt snyggare tygbit (som inte är ett påslakan) :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga ni är!!!:-)Pöss

Anonym sa...

du är för söt, man tager vad man haver, å jag tycker att tyget va skit snyggt, du har så många bra ideér. love U gumman!

Emelie sa...

va fint ni har gjort i sängen :) vi kan väl ses i veckan tycker jag :) gör va dej när du kan! nu ska jag börja på friskis och svettis i veckan iallafall! kraaam