lördag 16 augusti 2008

Jobbet

Nu är det bestämt, jag ska tillbaka och jobba en sväng, Januari-Mars! Känns lite konstigt faktiskt, men det ska bli jätteroligt, saknar mina jobbarkompisar! Sedan är jag mammaledig ett par månader tills Oliwer ska inskolas på dagis eller hos dagmamma i augusti! Det kommer bli jättebra.. Hoppas att Anton inte bara leker med Oliwer utan städar och donar som jag har gjort.. hehe får väl se hur det blir med det, jag förväntar mig inget iallafall det är lika bra :)

Hoppas bara Oliwer bestämmer sig för att ta sina första steg när jag är hemma.. Gud sitter jag och oroar mig för att missa det.. Ah det är visst mycket tankar som rullar nu..

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe gumman då...
de är bara å daska till anton om städningen å de... eller skita ida så löser han de nog så småning om, så gör jag :P
ses nått i vecka vore trevligt :)
massa kramar till er alla!