torsdag 28 augusti 2008

Fy tusan

Jag, mamma och Oliwer åkte till stan i förmiddas för att försöka hitta något att ha på oss på dopet.. För det första fanns det inga bra parkeringar pga den där förbannade matfestivalen (har aldrig tyckt om den), jag som hatar p-hus fick ta modet till mig och åka in på Willys p-hus. Längst upp fanns det parkeringar. roligt.. Sedan var vi i varenda affär kändes det som, men ingen utav oss hittade någonting... ingenting, allt såg sååå tråkigt ut :S Tillslut hittade jag en skjortliknande klänning, men när jag prova den här hemma satt den så himla oskönt.. funderar på att lämna tillbaka den..

Var så himla glad igår för att jag hade sluppit träningsvärk efter gympan.. några timmar efter den tanken fick jag världens träningsvärk.. Så där fick jag för den.. Skulle åkt och tränat idag, men eftersom jag har kommit på idén att vika 93 doptröjor utav fina servetter så får det bli min syssla i eftermiddag, Får se om det blir något utav det :)
Idag är Mia och Tobias på Ultraljud och Jerry och Jenny också, lite coolt, de ska ha barn nästan samtidigt :) Är lite avundsjuk, det är ju bara såå mysigt!

Oliwer i magen v 19

2 kommentarer:

Anonym sa...

hehe va coolt, vi fick vårat datum fram flyttat 3 dagar, men skit coolt va de iaf å se hur den rörde på sig där inne å få med sig en bild hem :) la upp en bild på min blogg ;)
va duktig du är, å va gulligt med dop-tröjs-servetter... LOve!

Emelie sa...

Määh. Matfestivalen måste ni väl gå på? JAg har aldrig varit på den, så jag vet iofs inte om den är något att ha. Hihi