söndag 17 augusti 2008

Känns som..

Det känns som det är måndag idag! Anton har börjat jobba igen idag så nu sitter jag här och funderar på vad denna dag har att erbjuda..! Känns som jag hade massa planer för helgen men dem rök när det visade sig att A skulle jobba idag..

Ska nog åka och hälsa på familjen i Horn iallafall och kanske följa med Anna och Ronia på Allsång i Odensåker..

Har börjat få riktig ångest för dopet nu.. Känns som jag inte har koll på något.. alla kakor, allt folk,dukning,tårtor. det har ramlat in anmälningar de senaste dagarna och nu är vi uppe i 80stycken! Det känns tungt att det känns som det bara är jag som ska planera och fixa och dona..Så är det alltid med allt.."Kommer du ihåg det,påminner du mig om det?" "Var är den?" Jag orkar inte ha allt i huvudet, jag får inte iordning på något :( *TUNGT*

Inga kommentarer: