lördag 2 augusti 2008

onsdag, torsdag och fredag..

I onsdags träffade jag och Oliwer Noah och Emelie :) Det var mycket trevligt, vi gick på stan och shoppade kläder till småttingarna (det är ju REA nu :)), OCH det visade sig igår, eller Anton fick mig att inse att jag hade köpt en klänning till Oliwer hehe.. Jag tyckte mest att det var en väldigt långt linne..Ska ta kort på den och Oliwer så får ni se hur fiin han blev..! :) Men men det är säkert någon kompis snart som får en liten tös och då har jag redan present :)
Här har Oliwer och Noah ett mycket givande samtal :)
Det blev också lite Bilbingo för min del på onsdagen, det gick rent ut sagt åt helvete..vann ingen storvinst, så jag, pappa och farmor åkte som vanligt därifrån skitsura!
Torsdagen bestod av lite förberedelser inför de kommande dagarna i Sveg.. myggmedel och regnkläder :)
Igår hade vi lite kalas för Anton, han fick några böcker, ett par jeans och en hammock :) Det var mycket trevligt men det är alltid jobbigt att ha kalas tycker jag, även fast det bara var våra föräldrar så känns det som man får springa runt som en yr höna och fixa allt med mat och disk samtidigt som man måste vara trevlig på köpet :)

Oliwer, Sebbe o Ellen

Alkex och Olliie

Farfar Kenneth, Olliie o pappa Anton

pappa, mamma, alkex o Stoof :)
Nu förbereder vi oss för sista bröllopet denna sommar..En utav Antons kusiner ska gifta sig i jönköping idag :)

Och imorgon åker vi, så nu blir det inget skrivet här på några dagar, ha en trevlig helg och vecka!! Så kommer jag snart tillbaks och är antagligen helt slut efter denna vecka uppe i härjedalen :)
Dags och säga hejdå, hejdå :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej sötnos, hoppas ni får de toppen i sveg.... min mamma hälsar att ni ska ta de försiktigt på vägen då de är en stor festival uppe i östersund och många som kör berusade då... de blir säkert toppen kul för er där uppe... alltid skönt å komma iväg lite...
missss u, dax att ses när ni kommer hem igen.... massa kramar från oss!!