måndag 25 augusti 2008

Arvingarna och knäckebröd :P

Tjejfesten var superrolig :) tihi, jag drack alldeles för mycket men eftersom jag inte kan dansa nykter så fick jag dricka lite extra..hehe. det blev engelskt vattenfall, jag fick en makeup lektion utav en "påverkad" Becka och naturligtvis blev det högljutt singstar innan vi begav oss till Olstorp..


Beckis

Ronia o Anna

Hanna o Jessica

Sångfåglar...NOT

Väl på Olstorp så stod vi framför Arvingarna och flörtade med Kim (eller Becka gjorde iaf) :) det blev mycket dans så även denna gång fick jag så ont i mina höfter så jag knappt kom upp ur sängen igår :)


Igår var en bakisdag, sovmorgon och flötig pizza :) Oliwer fick smaska på sitt första knäckebröd..

1 kommentar:

Anonym sa...

Nästa gång ska fan ja mä!!!!!:-) är sååå sugen nu!
Sötis Oliwer också, mumsigt mä knäckebröd!