måndag 18 augusti 2008

85 stycken..

Sista anmälningsdagen till dopet idag. Den sista ringde för en stund sedan.. 85stycken har anmält sig, plus att det kan komma 5-10 stycken till som inte har fattat att de ska anmäla sig!
SÅ många kakor blir det! All bakning är löst, TACK Farmor, svärmor, pappa o Carro. NI är underbara! Tårtorna är inte beställda än..

Mitt största problem för många det minsta, är Dukningen! Ska man ha något tema? Ska man ha någon viss färgkombination? Blommor? Ska servetterna vara vikta på ngt gulligt sätt? med mer med mera..

Sen är det tydligen många som har en bok som folk får skriva en hälsning till dopbarnet, Ska man ha det?

Jag funderar på att ha ett album med kort på Oliwer från dag 1 till nu.. för det är vissa personer som kommer som aldrig har träffat Oliwer.. så ett album på presentbordet blir det iallafall!

Jag är nöjd med mina val av låtar och solister o gitarrist iallafall, det kommer bli toppen! Ska bara få hit dem så de kan öva ihop :)

*****
Ikväll har ja och Oliwer bara myst :) Vi gick en promenad ner till fotbollsplan, det visade sig att bror min spelade:) Sen gick vi ett varv i spåret. Så jag känner mig helnöjd!

Inga kommentarer: