torsdag 28 maj 2009

Torsdag

Redan torsdag, Helt sjukt vad veckorna går fort. Idag ska Oliwer vara med sin morfar och jag ska klippa mig *välbehövligt* Får se om det kanske kan bli lite annorlunda. Jag ser ju alltid likadan ut. TRÅKIGT! Efter klippningen blir det en långpromenad med Karro på berget, den också väldigt välbehövlig. Jag har varit riktigt slö den sista tiden..

Anton ska hämta sina nya glasögon imorgon :) Han kommer bli så snygger så.. och hans självförtroende lär höjas till skyarna.. Han har verkligen vantrivts i de gamla glasögona länge nu.
Jag är riktigt dålig på att vara "hemmafru" Shit vad det ser ut här och städschemat har redan gått åt skogen. Man låter allt vara lite för länge och då är det så mycket så man orkar inte ta tag i det. Suck. Men nu sover O så jag ska passa på att fräscha upp köket..

Inga kommentarer: